VELKOMMEN TIL ÅPEN SKOLE

ER DU NYSGJERRIG PÅ NYDALEN KUNSTSKOLE - eller vurderer billedkunstutdanning til høsten?

16. juni kl. 18-20:00 ønsker vi velkommen til skolen. Arrangementet foregår digitalt.

NB påmelding i god tid per epost til kontor@nydalenkunstskole.no eller trykk på den røde boblen rett nedenfor litt før arrangementet starter.

Håper vi sees på skjerm - og velkommen hilsen Charlotte, Henriette og Cecilie.

PROGRAM;

• 18:00 - 18:15: Charlotte ønsker velkommen og snakker om litt praktiske ting rundt utdanningen.

• 18:15 - 18:30: Billedkunstner Henriette Emilie Finne har vært lærer ved skolen i mer enn 12 år og vil holde en PowerPoint-presentasjon der hun forteller litt om skolens pedagogikk, litt om hva studiet inneholder og hva du som student kan forvente deg. Her vil du få se elevarbeider, arbeidsprosesser og eksempler på oppgaver ved skolen.

• 18:30 - 18:45: Spørsmål fra publikum

• 18:45 – 19:00: Henriette forteller litt om sin egen kunst, viser til prosessarbeid og utvikling av et par av sine egne bilder.

195590602_3607265219532095_3022081403189

CHARLOTTE SEVIVAS

Charlotte er skolens administrasjonsleder som følger opp elever og lærere. I kveld ønsker hun velkommen.

nydalen-kunstskole-laerer-Henriette-Finn

HENRIETTE EMILIE FINNE

Henriette har vært lærer ved skolen i en årrekke. I kveld snakker hun om utdanningen på skolen og forteller om sitt eget kunstnerskap.

Cecilie Weiseth.jpg

CECILIE WEISETH

Cecilie er skolens fagkoordinator og materialforvalter Som betyr at hun i grunnen har ansvar for alt praktisk og som kan gå galt på skolen.